ABŞ-ın Kaliforniya Texnologiya İnstitutunun alimləri çoxlu variantlar arasında seçim etməyin niyə çətin olduğunu təcrübə yolu ilə aydınlaşdırıblar. Bu hal ilə gündəlik həyatımızda, məsələn, restoranda yemək sifariş verərkən tez-tez qarşılaşırıq.
Təxminən 20 il əvvəl indi qeyd edəcəyimiz təcrübədə bunu yoxlayıblar. Belə ki, təcrübəni həyata keçirənlər mağazada alıcıların qarşısına bir masada 24 müxtəlif, o biri masada isə 6 müxtəlif cem bankası düzmüşlər. Alıcıların hamısı 24 cem bankası olan masanın ətrafına toplaşır, fikirləşir, lakin heç nə almırlar. Əksinə, hamısı 6 banka cem olan masadan nələrsə alıb qayıdırlar.