Hyundai
Bir çoxları elə başa düşür ki, Hyundai firmasının loqosundakı “H” hərfi, sözün ilk hərfini bildirir. Lakin bu, başqa məna verir. Şəkildə göründüyü kimi, loqoda əl tutan iki adam təsvir olunub. Bu, şirkət nümayəndəsi ilə müştərini simvolizə edir.
Adidas
Adidas idman mağazaları şəbəkəsi, qurucusu Adolf Dasslerin adını daşıyır özündə. Belə ki, uşaqlıqdan Adolfa adi deyə müraciət edirdilər. Bu, Adi və Dassler soyadının birləşməsindən yaranıb. Üçbucaq formasında təsvir olunan fiqur isə dağ simvolizə edir. Yəni hər bir idmançı zirvəyə çatmaq üçün öz üzərində çox çalışmalıdır.
Apple
Apple şirkətinin loqotipinin dizayneri Rob Yanov: “Mən bir çanta alma aldım, onları bir tasın içərisinə qoydum və bir həftə ərzində bütün detalları ilə onların rəsmini çəkməyə çalışdım. Almanın dişlənmiş elementi “bayt” (byte – hərfi tərcüməsi “dişləmə”), sonradan kompüterin elementinə çevrildi… ”
Sony Vaio
Sony Vaio loqotipinin ilk iki hərfi dalğanı simvolizə edir. Sonrakı iki rəqəm – 1 və 0 isə rəqəmsal siqnalın simvoludur.
Amazon
İlk baxışdan bu loqotipdə qeyri-adi heç nə yoxdur. Lakin loqotipdə oxun göstərdiyi A və Z hərfləri, şirkətdə A-dan Z-yə hər şey tapa biləcəyinizi işarə edir.
Baskin Robbins
Cəhrayı rəngdə verilmiş “BR” özündə 31 rəqəmini əks etdirir. Bu da dondurmada 31 dadın olmasını simvolizə edir.
Toyota
Bir çoxu bu loqotipə baxarkən burada şlyapalı kovboy görür. Lakin məsələ başqadır. Həqiqətdə isə bu, arxasına ip taxılmış stilləşdirilmiş iynə deşiyini xatırladır. Bu da şirkətin keçmişinə işarədir, hansı ki, yaranan zamanı şirkət tikiş dəzgahlarının istehsalı ilə məşğul olurdu. Daha bir sirr ondan ibarətdir ki, bu simvollar özündə TOYOTA sözünü əks etdirir.
Continental
Continental — avtomoil təkərlərinin istehsalı ilə məşğul olan şirkətdir. Sözün ilk iki hərfi avtomobil şinini simvolizə edir.
Formula 1
F hərfinin yanındakı qırmızı fonlu 1 rəqəminin forması sürəti simvolizə edir.
Məşhur onlayn-servis platforması olan Pinterest-in loqotipindəki “P” hərfinə diqqətlə baxsaq, orada iynə rəsmini görmək olar. Bu da “deşmək” (pin) mənasını verir.
Beats
Amerikan səsyazma şirkəti olan “Beats”loqotipindəki qırmızı dairə içərisində “B” hərfi qulaqcıq geymiş adamın yan profildən görünüşünü simvolizə edir.
Toblerone
Toblerone — Bern şəhərində yerləşən şokolad şirkətidir. “Bern” sözünün mənası, eyni zamanda “ayı” olduğuna görə, dağ fonunda ayı rəsmi verilib.
BMW
BMW şirkətinin tarixi aviasiya ilə başlayıb. Loqotipdəki çarx da təyyarənin pərini simvolizə edir. Həmçinin deyirlər ki, rəsmdə Bavariyanın bayrağı təsvir olunub.
LG
LG şirkətinin loqosunda təsvir olunan simvol gülümsəyən insandır. Bundan başqa, bu loqonu kompüter oyununun qəhrəmanı Pac-Man ilə də eyniləşdirirlər.
Evernote
Fil ən güclü yaddaşı olan heyvandır, gördüyü simanı və hadisələri yaxşı yadda saxlaya bilir. Loqodan göründüyü kimi, filin qulaqları bükülmüş vəziyyətdədir. Bu da səhifələrin qatlanması anlamına gəlir.
Coca-Cola
“Coca-Cola”nın loqotipində O və L hərflərinin arasında Danimarka bayrağı təsvir olunub. Şirkət bu nüansı Danimarkada reklam zamanı nümayiş etdirmişdi.